Evelina raporterar

Idag har det börjat på riktigt! Jag har varit och tittat på skidor. Jag fick hjälp av en försäljare som erbjöd ett paket med skidor, bindningar och pjäxor. Skidorna var vallningsfria vilket lät väldigt bra eftersom jag inte kan någonting om sånt. Han i affären sa att det bara var att hoppa ut i spåret. Lät perfekt! Tyvärr blev det inget köp eftersom de inte hade några pjäxor i min storlek. De kommer nog in i veckan!

För att få lite snövana och en hel del vardags motion så tog jag på mig ansvaret att skotta min uppfart idag. Mycket snö, tung skyffel!

Kommentarer
Postat av: Fias mamma

Vilken tur!! Köp INTE vallningsfria skidor!!!! Helt värdelöst, går bara tungt. Köp hellre ett par "riktiga" skidor och sätt på tejp om du inte vill/kan valla!

2009-02-28 @ 17:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0