Storshoppat!

Så har också Evelina köpt skidor! Det blev ett par Atomic skidor, Salomon pjäxor och Swix stavar. Mycket fint! Blev smått ruinerad men eftersom jag har en så snäll och stolt mamma, som aldrig hade kunnat drömma om att någon av hennes fem barn skulle åka Tjejvasan, så kommer hon att bidra med lite pengar. Gulletuss! 


Så glad var jag när jag kom ut ur butiken!


Pjäxa och skidor!

 
Det blev dessutom ett par trosor med Dalahästar på som jag ska ha när jag åker. Fett nice!

Kram Dala-Eve!

Kommentarer
Postat av: Tessan och Istavn

Jäklarna vilka snygga trosor! Bra köp! :) Nu är det bara att valla och åka! På fredag kör vi, beställ fint väder :)

2009-03-11 @ 18:17:07
URL: http://knaggtessan.blogspot.com/
Postat av: Fia

Härligt! Nu har helt ligan skidor då! Och vilka trosor sen då! Kan du ju nästan ha på huvudet!

2009-03-12 @ 22:30:45
URL: http://fialia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0