Det regnar å regnar, himlen är grå.

Regnet har knappt tagit en paus alls sen jag köpte mina nya skrillor. Så det har inte blivit så mycket åka av trots allt, inte på inlines iaf. Däremot fick jag nåt dumt infall och fick för mig att jag skulle cykla till gesunda och tillbaka i torsdags.
Springa går ju fortfarande inte, och även om jag skulle kunna springa för knäna så är det ju ändå jätteblött i skogen nu efter allt detta regn! Och att springa på asfalt är ju inte ens att tala om med mina knän.
Att cykla måste vara bland det tråkigaste som finns. Särskilt på en lång jävla bilväg med bara skooog på båda sidor så långt ögat kan nå. Men jag lyckades ändå med stödet av bra musik i öronen tvinga mig själv att cykla både dit och hem längst den sjukt tråkiga vägen.

Ännu värre är väl att jag idag fick för mig att ta en till helvetestur i regnet, fast denna gång cykla genom ryssa hem. Inte alls en roligare väg men iaf inte samma. Jag överlevde idag också, och kom hem blöt och härlig efter att ha cyklat 3 mil i spöregn!
Såhär härlig va jag när jag kom hem:
Nu får regnet faan ge sig! (och jag älskar ändå regn, så när jag säger så är det föööör mycket!)



(fattar fan inte hur man vänder på bilden och orkar inte anstränga mig just nu heller, fixar senare)


Det börjar förresten bli dags att skicka in anmälan till loppet nu också. Nu har ju skatteåterbäringen kommit så det är lika bra att göra det medans man känner sig lite mindre fattig några dagar!

Nu ska det bakas bullar, kolhydratladdning på G :P hejs!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt att det är nån som satsar när jag bara orkar sova efter jobbet! Lovar uppdatering inom kort!

2009-06-18 @ 21:19:15
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0