Nu jäklar blir det åka av!

Nu är det sommarlov, eller sommarjobb snarare, och jag kan inte längre träna på mitt fina gym SATS eftersom jag valt att tillbringa sommaren uppe i Mora. Jag har dessutom sabbat mina knän så att jag numer knappt kan gå, än mindre springa, så nån löpträning kan det inte heller bli på ett tag! Därför var jag efter jobbet i tisdags ner på stan och köpte mig ett par sprillans inlines och stavar. (+knäskygg, armbågsskydd, handledsskydd, hjälm - för att minimera skadorna när jag ramlar, om det går lika bra att åka inlines som att åka skidor så kommer de behövas!)
Så nu ska ut och stakas!

Jag satte klockan på 07.00 igår morse för att hinna ut och åka lite innan jobbet. Men när jag vaknade ösregnade det ute, så jag stängde av klockan och låg kvar en stund till!
Gjorde ett nytt försök idag, men samma sak idag också!  fasiken nu får regnet ge sig så jag kan ut o skämma ut mig efter sollerövägen :)

Vi hoppas på bättre väder snart!
Puss!


Såhär snygg kommer jag vara när jag skämmer ut mig och eventuellt ramlar och dör, eller blir påkörd av en fartdåre och dör!


Kommentarer
Postat av: Evelina

UNDERBART KNAGGEN! Shit va härligt! Jag ser nog ungefär ut så jag också när jag ger mig ut! Vi får köra lite i Gefle i höst!

2009-06-11 @ 10:45:39
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/
Postat av: GammelKnaggen

Ja lätt att vi ska! Du måste ju köpa stavar du också så vi blir megabra på att staka!

2009-06-11 @ 10:51:20
Postat av: tes

Dutti fliiisa! :) Ni kommer lätt vinna tjejvasan!

2009-06-11 @ 12:46:24
URL: http://tes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0