Praktik & träning!

Ja idag har vi varit på introduktion på sjukan inför praktiken! Jag börjar min praktik först på onsdag -jag är alltså ledig imorgon, så då får det bli en tur till stan och kolla lite på skidrean... måste bara få tag i nån som kan säga vad man ska tänka på innan man shoppar loss. Det verkar ju inte som att man kan lita på vad dom säger på butiken, eftersom de försökte lura på evelina vallningsfria skidor!?som ju tydligen inte va OK.
Det vore ju skönt att börja åka lite skidor i år. Eftersom jag inte åkt skidor på minst 10 år så är det nog bra att försöka träna in lite teknik. Jag har forskat lite, och det finns ju skidspår här i sätra..så man borde ju lyckas ta sig dit några gånger innan snön försvinner.
Och du Eve, att jag skulle vara gruppens oldie, tss, jag fick lov att visa leg när jag skulle köpa tändare igår, så jag verkar bara bli yngre och yngre ;)

Förra veckan blev det iaf 4 träningspass på gymmet, så det tycker jag nog var helt ok! Jag tänkte träna idag, men jag somnade när jag kom hem o sen va jag så sjuukt trött när jag vaknade! Men imorgon blir det ett pass! Jag tränade ju faktiskt igår, trots att det var söndag-vilodag. så det får vara ok!
Vi fick träningskort på Gävle sjukhus under praktiken också, och det e typ gävles finaste gym, så det blir grymt! :)

Det verkar vara fler som e sugna på att joina så det är kul!


Hörs! /Therese K



Kommentarer
Postat av: tes

Knaggis jag kan inte kommentera på din blogg. kan du inte fixa så att man inte måste vara medlem för att kommentera? :D

2009-03-03 @ 16:55:42
URL: http://tes.blogg.se/
Postat av: Knaggis

Nu har jag fixat tror jag :)

2009-03-03 @ 21:26:38
URL: http://knaggtessan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0