Skid-shopping!

Nu jäklar är skidorna inhandlade och inlämnade för vallning! Det är inte billigt att ligga på topp inte!
Jag får tillbaka dom på fredag så då får det allt bli en provtur! Ska se till att lokalisera var spåren finns här i sätra innan dess :)

Man trodde ju nästan att våren var på väg igår men nu har det snöat hela dagen så vinter verkar bli kvar ett tag till. Det är ju bra nu när jag ska inleda min skidkarriär. Nästa helg blir det nog en tur till lofsdalen för att få några mil på skidorna! Ska bli spännande att se hur detta går! Kanske borde leta reda på nån kunnig som kan lära upp mig, haha :)

Evelina- se till att fixa skidor till fredag så tar vi en runda!?


Mina fina pjäxor. Ganska fina i jämförelse med vissa andra tycker
jag!


Hm jag vet inte hur man vänder på bilden. Men dessa skidor blev det iaf för mig! Killen på butiken sa iaf att dom var bra. Mig kan man ju iof lura på vad som helst, eftersom jag inte har nån ANING om vad som e bra och inte :)
Ingenstans fanns det några rosa skidor så jag får nöja mig med röda!

Jag tränade lite ben på gymet igår men idag hann jag inte med någon träning alls - då jag hade kvällspass på praktiken. Det är grymt kul på sjukan! :)

Imorgon blir det att gå upp och köra lite när jag slutar vid 15.30.
Nu är det dags att sova så jag e pigg till "jobbet" och träningen imorgon! hejsvejs! /Gammel-Tessan

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tjena Gammel-Tessan! Jag ska till Valbo och leta lite idag så det är inte alls omöjligt att jag slår till! På fredag jobbar jag men ska åka bil till Gävle sen så det ska nog gå att lösa. Hoppas att jag hittar några nu då och att du lyckas hitta spåren:P

2009-03-11 @ 10:51:13
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/
Postat av: Bochan

Tjaaa sirran! Är de smart att köpa skidor i Sturbuder där de knappt finns snö haha ;) Hoppas de blev bra iaf. Vi får la ta nån skidtur framöver då. Kram

2009-03-12 @ 23:08:58
URL: http://knaggaz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0