Fantastic Four

Jag heter Helena och utgör den fjärde medlemen i fantastic four! Rent spontant hoppade ja på mina galna vänner som ska åka Tjejvasan nästa år! Det känns riktigt overkligt att lilla jag ska få åka skidor och dricka blåbärssoppa (Hoppas att dom har te också) men det ska bli riktigt kul och jag ser verkligen fram emot att snön ska komma så jag får träna lite. Reaktionen jag har fått av mina nära och kära har kanske inte varit den bästa, alla påpekar att jag verkligen verkligen MÅSTE börja träna, sen skrattar dom mycket och länge! Men jag skall minsann se till att klara det här, för vi kommer att ha så otroligt kul och få minnen för livet med mina söta Gävle vänner!
Ha det gött tills vi hörs igen
pössss

Kommentarer
Postat av: Evelina

HURRA HURRA HURRA! Helena ska åka skidor! HURRA HURRA HURRA! Helena bloggar! HURRA HURRA HURRA! Vi älskar Helena!

2009-11-09 @ 21:21:38
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/
Postat av: Vickan

Hihih, sööötis! Det kommer gå galaant ;) Dig på skidor är nog som handen i handsken ;d Tihi!

2009-11-09 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0