Pjäxjakt!

Träningen börjar rulla på påriktigt igen efter alla förkylningar. Innebandy flera gånger i veckan och hockey två. Igår på träningen tog min tränare tag i en sak som han gnällt på länge. Min för långa klubba. Han tog helt enkelt fram sågen och sågade av en dryg decimeter. Jag hade lite problem på träningen sen men jag antar att man vänjer sig.

Idag har jag varit riktigt svettig också! Jag och Therese tillbringade en timma på Stadium. Therese gick mest runt och kollade på annat men jag provade slalompjäxor. Provade fem olika modeller och i två olika storlekar eftersom mina fötter låg mittemellan två storlekar. Efter många om och men lyckades jag välja ett par Nordica med 75 i flex. Tror att det blir bekvämast men jag kan samtidigt trycka på ordentligt utan att det blir för mjukt.

Just nu går jag runt och har de på mig inne i lägenheten. Tur att jag inte har några grannar under mig. Man är ju inte direkt diskret i pjäxor.
 
Här är dom! Mina nya älsklingar!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är ju sämst på att skriva vem jag är när jag bloggar! Alla inlägg utan namn är det jag som har skrivit. Är inte van vid att dela blogg med andra! // EVELINA!

2009-11-10 @ 18:14:32
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0