Kör i vind och klackarna i taket...

Att åka buss i Mora är inte så lätt, inte om man heter Helena iaf...
Knaggis frågar vad bussen från Mora till Oxberg kostar och hur lång tid det tar.. Helena fäller den ultimata kommentarer "ingår resan tillbaka?" Hon inser sitt katastrofala misstag och kutar därifrån... (målet är ju i Mora...)

Jaaa det här blir mitt andra inlägg, dagen innan loppet och jag är nervös! Drömt mardrömmar om att jag åker och åker och aldrig kommer fram. Men det här ska bli skitkul! Jag är så taggad, både för loppet och Wasastugan efteråt!

Wiiiiee, önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: Erica

Eve är BÄST! Jag visste hela tiden att du skulle klara det alldeles utmärkt! GRATTIS!!!

2010-02-27 @ 16:22:51
Postat av: Fias mamma

Grattis till ett väl genomfört lopp, bra gjort! Ser fram emot att få läsa era tankar om loppet. Fränt att ni var på storbildsskärmen i era fina mössor och drog er hejjaramsa. Ja det finns lite att berätta för era fans som inte hade förmånen att vara på plats! =)

2010-02-28 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0