Många borden!

På grund av vårat träningsläger i Åre för nån vecka sen (som vi kommer blogga om snart fast vi redan borde gjort det) så har jag kommit lite efter på praktiken eftersom jag missade i princip hela första veckan av 5 veckor. Vi ska göra 30h/v så ingen större katastrof, men jag borde då ha varit där varje dag veckorna efter för att kompensera. Nästa vecka är nu den 5e och sista veckan på denna praktikplatsen. Jag blev dock sjuk i onsdags, och i torsdags låg jag hemma med feber och gick inte upp ur sängen på hela dagen i princip. Var även hemma i fredags.

Jag borde även ha tränat mycket denna vecka eftersom jag inte hunnit med så mycket de senaste veckorna. Även detta blev ju sabbat pga sjukdomen. och innan var det många andra borden som kom mellan. Jag borde även pluggat mycket i veckan eftersom jag inte kommer göra det veckan som kommer, då jag har fullt upp med annat. Men eftersom jag varit så sjuk så har jag inte orkat.
Man borde även städa, tvätta, skaffa glasögon, söka sommarjobb, laga mat, och vila så att man blir frisk.

Men jag borde inte sitta här och skriva utan borde istället skriva klart min rapport på 8 sidor som jag borde bli klar med idag (nu 2 sidor).
Borde även se till att fixa vallning och annat viktigt inför lördagen och även skriva ut min bekräftelse på mitt deltagande i tjejvasan.
Borde dessutom gå ut och passa på att träffa solen när han äntligen visar sig.


Nu börjar jag hursomhelst känns mig lite friskare och har planerat att vara som ny på tisdag och då köra ett rejält skidpass för att sedan inleda kolhydratladdning :P
Hoppas min kropp inte är helt död efter sjukdomen och att jag inte lyckats smitta ner de andra tjejjerna tills vasan.

Nu ska jag göra som jag borde och hämta tvätten och sen plugga :(


Jag tänker nog fly till solen snart och bara göra saker som man inte borde. Ska göra massa saker man inte borde hela sommaren sen!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag borde inte sitta och läsa bloggar och snacka med dig på msn när jag borde plugga. Jag borde inte ha facebook uppe samtidigt. Jag borde däremot köpa nått att ha på mig när jag åker den där jäkla vasan som ingen tror att jag kommer klara. Mamma ringde häromdagen och sa att de är i sthlm den helgen om jag inte vill åka det där skidloppet. "Kommer du verligen orka?" JAAA! Jag BORDE iaf klara det!

2010-02-21 @ 14:06:07
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0