Mössorna på plats!


DE ÄR HÄÄÄÄR! Våra fantastiskt assnygga neonrosa sponsorsmössor från Knåda Sport! Oändligt snygga! Säkert 20 gånger snyggare än vanliga mössor! Självklart TACKAR vi Sofie FIIIII Lönngren för fixandet och leveransen av våra skönheter!

Jag måste också tacka Fia för att jag har fått låna min vasaoutfit av henne! Tur att det är mycker reflexer! Risken för att jag hamnar kvar i spåren tills det mörknar är överhängande.

Eftersom alla vet att jag mest är en materialist och inte så mycket av en tränande människa så känner jag mig oändligt sportig och snygg i min svarta slimma outfit! Rosa är dessutom snyggaste färgen så känner jag mig superhet!

Puss och hej//Evelina!


Kommentarer
Postat av: Knaggen

oooh oändligt snygg! och mössorna är underbara!

2010-02-25 @ 18:52:03
Postat av: tes

SNYGGAST! :D

2010-02-25 @ 20:32:37
Postat av: Anonym

åh vad FINA ni kommer bli! förväntar mig att jag får se fina outfits som ni har på er i backen sen allihop tillsammans :)

2010-02-25 @ 21:14:50
Postat av: rutis

åh vad FINA ni kommer bli! förväntar mig att jag får se fina outfits som ni har på er i backen sen allihop tillsammans :)

2010-02-25 @ 21:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0