Skidorna

Studenter som vi är faller vi inte för överpriserna på vallning av skidorna i Mora, utan vi utnyttjade sambon min och svärfar, så nu är det bara att hoppas att dom går perfekt!

Annars så bär det av till Mora imorgon för att ladda upp med en lunch i vasaloppstältet för att få den rätta stämningen.

Lär slänga in ett tack jag också, och det till min kära mor som fixade till det så att Helena hamnade i samma starled som vi andra och att hon lånar ut sin svarta skidjacka som matchar betydligt bättre med knådasmössan än min röda.. :)

Har funderat på en till sak.. Vet inte riktigt vad jag längtar mest efter, själva loppet eller att få den äran att bära en neonrosa Knådas Sport-mössa...

Puss hej /Fia



Slänger in en bild på mina, Knaggen o Eves nyvallade skidor, Helena (stockholmare som hon är) kör på vallningsfria.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oändligt vackra! Mina ser oändligt korta ut också! Säkert 20 gånger kortare än era!

2010-02-25 @ 20:33:58
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0