Rapport från Borås

Jag ska vara ärlig och erkänna att jag inte direkt sliter ut mog med träning nu i sommar. Cyklar till och från jobbet på sjukhuset och går säkert flera kilometer per dag i korridorerna.

Idag har jag dock gått en heldel. Eftersom jag inte har Sofia och Therese här så fick det bli en promenad med Pontus. Vi tänkte oss en tur runt det motionsspår som finns ganska nära mina föräldrars hem. Jag tycker att det är ganska tråkigt att gå på upplysta asfaltsvägar så jag fick med mig mitt sällskap in på en liten stig i skogen. 

När vi hade gått en bit in stannade jag till och sa: Pontus, det står en älg där! Vi vände! 

Jag tycker inte om älgar! Låt bli mig när jag ska ut och motionera! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0